Wednesday, September 2, 2009

HATI AKU MENJERIT!!

sekarang dah 1.30 pagi...aku masih tidak boleh melelapkan mata...hati aku menjerit tetapi mulut aku tak terlafaz..kenapa??...aku sedih,kecewa,marah dan segala-galanya..tp aku xtaw dgn siapa mahu mengadu...aku hampir putus asa untuk meneruskan hidup ini..sudah sekian lame aku meninggalkan blog ini..tetapi otak ku ligat berpikir bagaimana untuk meluahkan rasa hati ini...AYAH...kenapa kau pergi terlalu awal meninggalkan kami..aku rindu kan kau ayah..tersseksa nya batin aku mengenangkan dikau ayah..bukan aku xrela atas pemergian mu..tetapi aku kesian melihat mama begini...tapi ade hikmah disebalik semua ini...jika ayah masih ade lagi mungkin dia tidak sanggup untuk melihat semua ini...aku sedih melihat mama menitiskan air mata...MAMA...aku tahu aku bukan lah anak yg baik..tp aku akan lakukan apa sahaja untuk membahagiakan mu..tetapi kenapa masih ade lagi org yg xpaham ape keinginan mu..tat kala aku meluahkan ini semua air mata ku xterhenti2 menitis..kadangkala aku rase diri aku xberguna melihat mu menangis mama..walaupun kesalahan itu bukan dari aku...aku tahu bertapa besarnya pengorbanan mu untuk melahirkan anak dan menjaganye sehingga menjadi seseorg yg kau harapkan...siapa yg boleh memujuk hati aku ini...aku bekun lah seseorg yg inginkan simpati dan menjaja sane sini..aku perlukan kekuatan dlm diri ini untuk meneruskan apa yg sedang berlaku..aku ingat pesan2 mama tp aku xjanji untk menunaikannya...kadang2 aku terpikir untuk lari jauh meninggalkan semua ini...biarlah aku tiada sesen pon ditangan tapi aku boleh lari jauh dari ape yg jadi dan aku bole mengagahkan diri untuk hidup..tapi aku xsampai hati melakukannya kerana aku masih ade mama..

No comments: